Sidor

onsdag 8 september 2010

Mot Stockholm och vidare!

Jobbade till 3 idag, sen skyndade jag hem och gjorde mig klar. Packade klart, sen skjutsade pappa mig och Hannes till flyget. Iväg mot Stockholm! Kristofer mötte oss på Centralstationen och vi åkte tunnelbana mot Hornstull. Superfin lägenhet och värsta stor! Nice!

Jag och Hannes var hungriga, vi tänkte först äta ute men vi bestämde oss för att bara gå å köpa mat. Jag köpte pasta carbonara och hannes nån pasta pesto. Båda va supergott. Dom skickade med jättegott bröd oxå. Tycker om stordstäder, där man bara kan gå ner på gatan och köpa mat. Enkelt. Saknar Oslo ibland känner jag.

Imårn har vi inga planer hitills. Men nånting ska vi nog hitta på. Sen på fredag åker vi mot London! :)

Thats all for now. Hajdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar