Sidor

tisdag 21 september 2010

det är great

Jobbade idag. Det var världens segaste dag (typ) men det tog tillslut slut!
Åkte hem, åt pasta med mögelost. Mums! Hannes for iväg och spelade fotboll, final i korpen, jag ville se. Men jag kände att jag ville duscha i vår nya dusch. Som var så bra! Great.

Nu har Hannes kommit hem efter att vunnit matchen. Nu ser han på Arsenal-Tottenham. Arsenal fick nyss en straff och gjorde måååål- Nu händer det grejer. Nice.

Imårn äre jobb igen, men bara en kortis vilket är bra. Önskar jag hade en bil. Jag vill ha en bil. Kanske ska köpa en. Skulle vara så skönt ibland. Som imårn, när jag jobbar 4 timmar, så tar det ju typ en timme till och från jobbet. Och likadant om jag jobbar längre (daaah) och då äre lika drygt för då har jag ju jobbat så länge, men när jag jobbar så kort är det oxå drygt eftersom jag jobbat så kort. Du fattar?

1 kommentar:

  1. vilken match det var, båda 2 :D nu flyttar vi snart! weee!

    SvaraRadera