Sidor

måndag 6 september 2010

Blogg Award

Regler:
Som Awardvinnare ska du kopiera in Awardbilden i din blogg, för att visa att du har fått den. Tacka och länka tillbaka till den du fick Awarden av.
När man får den så ska man skriva 7 intressanta saker om sig själv
och sedan ge awarden till 7 andra bloggare
(Skriv till dem att de fått award).
Tusen tack Sanna för att du tänkte på mig när du skulle dela ut detta pris. Jag har inte förberett något tal, eftersom jag blev så chockad. Men tack!! :)
Hmm 7 intressanta saker.
  • Jag älskar å resa. I år har jag besökt 7 olika länder. Innan året är slut ska det iaf bli ett till:)
  • Jag vill vara superduperrik, för då skulle jag göra mina två stora intressen hela tiden (shoppa & resa) men det är ganska dyra hobbies. Som tur är har jag hittat två till intressen som inte är så dyra, betapet (yaaaay, jag blir klokare) och animalplanet (jag blir klokare).
  • Jag tycker även om att äta och sova, vilket man får göra varje dag. Så det är ju kung. Men ibland försöker jag slita mig ur sängen, till betapet eller animalplanet.
  • Jag har världens sötaste systerson. Liam. Deru!!!
  • Jag älskar tatueringar, men bara fina. Och piercingar, fast inte alla där heller, bara dom jag tycker om :) Attans att det oxå ska vara så dyrt! Men det löser sig!
  • Snart blir jag & Hannes Öbacka-bor.
  • När jag var liten fick jag ha hjälm för jag klättrade på så mkt saker. Hellre speciell än som alla andra!!!!!!

Ja det va det det.

Å bloggAwarden går till............

Sanna för att denna blogg är jag inne på varenaste dag! Och ibland dyker jag upp där. Hihi. Det är ju alltid roligt!

Linn Fina bilder lägger denna flicka upp. Det är roligt att kika på!

Karin Underhållande och rolig blogg, behöver inte vara orolig för att ett nytt inlägg inte dykt upp när jag ska in på den inte!

Sandra Kanske inte bäst på uppdatera, men då blir man ju glatt överraskad varje gång ett nytt inlägg ploppat dit! :)

Johanna Min lilla partyflicka. Alltid rolig att umgås med :) synd hon lämnat jobbet, då ser man inte henne lika ofta!

Malin Nu när denna dam flyttat från goa Norrland måste man ju läsa hennes blogg helaste tiden för att veta vad som händer i hennes liv! :)

2 kommentarer:

  1. tack för awarden! :D jag jobbar på att ge den vidare, hihi

    SvaraRadera
  2. åh vad fint :) hihi. ska försöka skriva nåt på min, nu har jag sjukt mkt i skolan bara och så. och jag har inte haft internet hemma förrän idag! fanastiskt känns det. Men jag får inte fastna, har 30 sidor kvar att läsa! aaah jag har massa att berätta! hoppas allt är bra med dig, puss!

    SvaraRadera