Sidor

måndag 12 mars 2012

Sommar snart..?

Vilken fin klänning jag hittade på veromoda.
Perfekt till sommarn ju.
Blir lite less när man ser att det är vår på andra ställen, men här, ja då äre flera meter snö kvar.
Man får inte shoppa om man ska spara.
Plus att jag redan köpt några små saker till mig själv.
Nångång får det vara nog.
Nej, men jag skulle vilja gå på en riktigt shoppingrunda.

Jag börjar bli trött.
Har varit vaken sen halv8 och har ju hållt på med golvet ganska länge, så nu börjar jag bli trött. Drygt när jag börjar jobba klockan 3 och jobbar till halv11. Hmm.. försöker dricka massa kaffe men det hjälper inte för tillfället.

Det löser sig nog.

Nu sitter jag och kikar på tv och kollar lite kläder på internet :)
Alltid när man inte vill köpa något så hittar man ju massa fint, men sen om man väl behöver något så hittar man inte något fint. Varför är det såååå. Dumt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar