Sidor

måndag 12 mars 2012

BB

Förra året när Rodney åkte ut ur Big Brother slutade jag se för jag tyckte det verkade lite uppgjort.. Att kanal11 eller tv4, vad det nu är, att de sa att han blev utröstad.. Jag tyckte det var så osannolikt att han skulle åka ut mot hon Madde eller vad hon nu hette.. Då tycker jag hellre att BB kunde plockat ut honom bara. Ist för en låtsas-utröstning. Ja, iaf, så känner jag fortfarande.... meeen tycker det är väldigt roligt att dom slängt in han i BB-huset igen. Rodney är ju faktiskt lite underhållande.

Lite synd att Hanna W bestämde sig för att lämna huset, hon var ju rolig att se på. 
Men det var ju lite smygmobbning mot henne. Så klart hon blir less tillslut.
Anyways. Hon var urspårad, galen och rolig. 
Det är ju det dom som ser BB vill ha. 


Snodde bilden från Hannas blogg. Jag visste inte vem hon var innan hon var med i Big brother. Men jag är ju inte alltför uppdaterad.. Haha.. Men när man nu kollar på hennes blogg så är det ju en hel del hat mot hennes provocerande beteende, men det är ju det hon blir känd på. Undrar dock om hon är sådär runt hennes familj och vänner eller om det bara är offentligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar