Sidor

måndag 16 januari 2012

Spa, plankstek och en vit audi.

I lördags åkte jag och Hannes till iksu spa. Där gled vi omkring litegrann innan vi fick varsin massage. Jag tog en klassisk och Hannes en hot stone. Sen tog jag även en ansiktsbehandling. Sen innan vi åkte hem inhandlade jag lite ansiktsgrejor. Sweet! Vi styrde bilen mot Lottas. Där beställde både jag och Hannes plankstek. Så underbart gott det var. Sen åkte vi förbi mamma och pappa och tog en kaffe. Där hade dom besök av Mats och Anita, så jag skjutsade sällskapet till stan i en bil som mamma provkör.

Jag är inte en bilmänniska som tycker att det är jättecoolt när det går fort.. Men det var coolt. Fyrhjulsdriven audi, med jättemånga hästar (kommer inte ihåg hur många, men många var det) när jag tryckte plattan i botten hörde jag vrooooom, vroooooom, och det gick fort! Det var roligt. Jag vill ha en sån bil.

Sen började jag och Hannes se en film, men vi var så trötta efter dagen så båda somnade och vi gick och la oss.
igår, åkte vi till expo och handlade lite småsaker plus två tavlor. Som nu hänger i vardagsrummet.

Idag har jag tagit det väldigt lugnt. Sett serier, druckit kaffe, städat lite och surfat lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar