Sidor

lördag 28 januari 2012

Lördag!

Hej hej denna lördagskväll!

Igår efter jobbet åkte jag hem en stund innan jag begav mig hem till Sofie där hon, Johan och Sara var. Det bjöds på hemmagjorda hamburgare. Mums. Sen tjattrade vi på ett ganska bra tag innan jag åkte hem för att sova.

Idag åkte jag och pappa till Jennifer för att fira att hon fyllt 15 år! Sanna, Jonas och Liam kom oxå dit. Vi satt där en stund och drack kaffe och åt lite tårta innan vi åkte hemåt.
Nu sitter jag hos Sanna med henne och Liam. Vi har ätit pizza och bunkrat upp med godis. Snart ska Liam sova och jag och Sanna se film och smaska på karra!

Har gjort en ny flik i min blogg.. man kan inte kolla med den från sin mobil, eller kanske kan man det men inte från min iaf, men man kan kolla på den från datorn iaf.. där har jag lite bilder och resten är under renovering.. men tycker det är lite skoj att utvidga min blogg litegranna.. för att komma tillbaka till min blogg måste man för tillfället antingen trycka bakåt, eller skriva in min sida på nytt.. har inte hett nån knapp tillbaka ännu.. men det löser sig nog!

Ha en trevlig lördag hörni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar