Sidor

onsdag 28 december 2011

Private Practice och Greys Anatomy

Jag har upptäckt en sak som jag stört mig lite på. Haha.

Private Practice och Greys Anatomy är "systerserier" eller vad man kallar dom.. Så i vissa avsnitt är t.ex Bailey med i Private Practice och det utspelar sig i samma värld eller vad man säger.. haha.. då till saken som stör mig är att dom ibland använder samma skådisar i Greys anatomy som i Private Practice, men dom är olika karaktärer.

Jayne Brook spelar en sjuk patient i Greys anatomy och i Private Practice spelar hon Dr Meg Porter.

Rosanna Arquette spelar en mördare som svalde rakblad för att komma från fängelset ett tag i Greys anatomy och i Private Practice spelar hon Corinne.

Sydney Tamilia Poitier spelar en patient som heter Debra som är inne på sjukhuset med sin pojkvän i säsong 2 i Greys anatomy och i Private Practice är hon Michelle, Amelias sjuka kompis som vill ha dödshjälp.


Jag vet att det är lite nördigt att störa sig.. haha. men jag stör mig. Hur svårt ska det vara att använda olika skådespelare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar