Sidor

onsdag 4 maj 2011

Min senaste vecka

Tjo! Long time no see. Eller vad det heter. Men jag har inte hunnit med bloggen på senaste. Men detta har hänt i mitt liv: katterna har växt, dom busar och springer runt. Killarna har fått namn; Zeppelin och Nimbus! Tjejerna har inte än fått veta vad dom ska heta.

I torsdags åkte jag och hämtade m&p på flyget, dom hade varit på gran canaria och roat sig :) sen åkte jag och Hannes till banken, fixade lite papper och poff (!) var huset vårat :) fick nycklarna. Hannes åkte till jobbet, jag åkte och packade för att sedan se huset för första gången när det var vårt :)

Sen kom Hannes efter han slutat jobba, torsdagen och fredagen flyttade vi. Fick lite besök oxå :) sen på lördagen jobbade jag sen bar det av till Sanna och Jonas för att fira Valborg! Där bjöds det på gomiddag och goefterrätt :) Matilda å Joel var oxå där! Sen spelade vi lite spel innan jag och Hannes cyklade hem :)

Sen har min tid gått åt till att packa upp och jobba, även hänga lite med linn :)

Snart kommer emma på besök!!

Later!



3 kommentarer:

  1. Yayyyy så kom jag in där på ett hörn också :D me like!

    SvaraRadera
  2. kul med hus! vi missade ju att gå förbi!

    SvaraRadera
  3. Haha ja Linn klart du gjorde :)

    Jag vet Malin, du får ju komma en massa i sommar och kolla :) När kommer du hem?

    SvaraRadera