Sidor

onsdag 18 maj 2011

Filmer och renovering.

Nu är jag trött. Så ska gå och lägga mig. Tänkte bara skriva lite hära först!

Nu är toan påbörjad iaf, känns skönt. Jag ser ljuset. Igår var dom här och levde om och lite idag oxå :) Jag försökte kolla på serier, men det var lite svårt när man inte hörde vad som sa riktigt. Idag såg jag No strings attached tror jag den hette. Med Ashton Kutcher och Natalie Portman. Den var bra, och lättsam. Sådana filmer tycker jag ju om.

Jag, Linn, Sara och Hannes har sett Rec och Rec 2. De var inga komedier vill jag lova. Efter första hade jag lite svårt att sova, Linn med, vi hade nästan samma bild i huvudet när vi blundade och försökte sova. Haha. Komiskt.

Imårn blire jobb, fredag blire jobb. Men sen, ledig hela helgen och det känns välbehövligt.
Later!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar