Sidor

onsdag 9 mars 2011

Update

Jag vet att jag varit lite dålig på att blogga. Men jag är inne i en sån period bara. Jobbade ihelgen, var hos Sanna och Jonas i lördags och såg The boys are back tror jag den hette. Den var bra!! Sen på söndagen såg hav och Hannes 127 timmar den var oxå väldigt bra. Sjukt nice att få se två filmer i rad som är bra må jac säga.

Sen på måndagen åkte jag och Hannes och kikade på kakel. Väldigt skojsigt ju :)

Igår, jobbade jag till 7 sen åkte jag och mamma till vännes för att åka, jag snowboard och mamma skidor. Var så sjukt länge sen att jag minns inte när, men det gick ba fint. Som att cykla, sitter i ryggmärgen. Och vad roligt det var :) sen när vi kom tillbaka till Ersmark gick vi ut och promenerade. Så mina ben är lite möra idag efter att ha ansträngt dom. Haha.

Nu sitter jag och väntar på att börja jobba... En halvtimme kvar, tur att jag har min iphone!!!

Later!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar