Sidor

fredag 4 mars 2011

Selma

Igår åkte vi och kollade på huset, mätte litegrann, mamma fick se huset för första gången live. Träffade grannarna. Åkte till mamma och pappa och drack lite kaffe sen hemåt.

Sandra och johanna kom hit och vi såg Spread och åt lite chips och choklad :) mums. Trevligt :) sen packade jag lite och gick och la mig. Sen när jag vaknade låg Selma och sov uppe på väggen. Haha. Galna katt.





Söt :)

Väntar på att pappa ska komma hit så ska jag skjutsa han till teg för att sedan låna bilen i helgen!

Sen ska Linn komma hit så ska vi äta lunch på Shanghai. Å sen hänga. Emma ska oxå va med oss ikväll:)

3 kommentarer:

  1. Hihi, söt-Selma! Skogis eller vad då?!

    Grattis till huset förresten. Vuxenpoäng!! Spännande, kul, wow! Behöver ni en kökssoffa förresten (gammelmormor Agdas brunbetsade, sittbar, bra förvaring)?

    Kram moster Maria

    SvaraRadera
  2. haha såg inte bilden först så inbillade mig en konstig bild av en katt som sov på väggen, tokigt!

    SvaraRadera
  3. Ja men tackar :) känns sjukt stort att ha köpt hus men även sjukt roligt å spännande :) vi behöver dock ingen kökssoffa, hade velat om vi inte redan hade en som står och tar plats i Ersmark:)

    Haha Johanna. Hur kan en katt sova på en vägg? Crazy:)

    SvaraRadera