Sidor

söndag 23 januari 2011

Vinhelg, klipping och Cover!

I fredags kom Emma och Linn till mig. Vi trattrade och drack lite vin. Trevligt. 
Sen blev det jobb på lördagen. Åkte hem, lallade på. Hannes och Sebastian var här och såg fotboll och drack lite öl. Sen åt vi thaisoppa med räkor och vitköksbröd.

Strax efter åtta så åkte jag och hämtade upp Linn och sen hämtade vi upp Johanna och Jenny hemma hos Jenny, åkte hem till mig. Btw, månen var ju helt crazy igår :)

Johanna klippte mig!! Blev awesome! Vi drack vin och spelade spel, sen drog vi på stan, mötte upp med Sanna och traskade mot Coverclub (nu har jag åldern inne på Cover, sweet ;) Inte för det varit ett stort problem förr, men alltid gött att veta).En spontan utekväll, var väldans trevligt. :)
Var mindre trevligt idag när jag fick lov att gå upp nio och åka till jobbet. Var sjukt trött, men det gick som över. Tröttheten slog dock till när jag kommit hem, så jag sov några timmar och sen var jag som vanligt igen :)

Nyss såg vi Wallander, Indrivaren. Den var som bra! Har snart sett alla wallander. Nu ser jag på Community sen vankas det väll läggdags.

Det var min helg det! Hoppas ni haft en lika trevlig helg som jag.
Later gater!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar