Sidor

onsdag 5 januari 2011

Ikea och en saab

Igår gick jag upp vid kvart över 6. Emma, Sven och Erik kom och hämtade mig halv7 och vi åkte mot sundsvall, eller mot timrå. Av nån anledning var jag inte trött, fast jag bara sovit typ 5 timmar. Så jag var vaken nästan hela vägen ner. Blev trött den sista kvarten typ.. haha, värt.

Köpte Emmas goa bil och åkte till Ikea. Där handlades det lite smått, lite korgar, köksgrejor osv. Vi gick även in på köpcentret och inhandlade en skjorta och en kaffe.

Vi åt även på Mcdonkan. Emma beställde en kyckling men fick hamburgare, när hon gick och berättade det för personalen sa dom att hon inte alls beställt en kyckling. hahah dom ljög. Jag hörde hur Emma beställde kycklingen.. Dålig service.

När vi skulle åka hem vid 2 började vi köra.. brum brum.. Sen i en uppförsbacke inte ens en mil från timrå la bilen av. Så där stod vi. Å kallt nånting var det ju. Tur att Sven och Erik bara var i Härnösand så dom kom dit. Men bilen gick det inte så bra med ändå. Vi tog den tillbaka och åkte hem. Fördröjdes bara 4 timmar. Så strax efter nio kom jag hem. Då var jag ganska trött.

4 kommentarer:

  1. Shit, så hade vi inte alls fått agera mot en kund som sa så..

    SvaraRadera
  2. fick hon sin kyckling sen då? annars är det ju oerhört bajs!

    SvaraRadera
  3. nej hon fick aldrig sin kyckling, eftersom kassörskan sa att hon inte beställt den, Vilket hon hadde. Helt sjukt!

    SvaraRadera