Sidor

lördag 14 augusti 2010

TröttLinn

Jädrans vad slut jag måste vara. Igår for jag hem en kvart tidigare, det va så lite folk och jag ville göra helg! jag spelade lite betapet, sen strax efter sex somnade jag på soffan. Hannes skulle väcka mig så vi skulle gå ner o göra mat. Men han lät mig sova. Vakna en bit innan åtta. Då höll Hannes på göra mat, kyckling inlindade i bacon med nån vitlökssåk typ :) Jag hjälpte till och kastade ihop lite färskpotatis med fetaost och olivolja i ugnen. Mums va gott det var! Blev en matlåda som jag nog ska snaska i mig.

Sen for Hannes iväg på bio. Jag var hemma spelade betapet, såg serier. Duschade, gick och la mig. Vaknade nyss (?) jag har ju sovit huuuuuuur länge somhelst. Hannes frågade imårse vid åtta om jag skulle följa med och se hans match, men jag var helt utslagen. Tror att det är för jag är lite småsjuk. Det är drygt. Jag vill vara pigg och kry ju.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar