Sidor

onsdag 4 augusti 2010

Pite, jobb, mat!

Jag vet att jag blitt sämst på blogga.. men jag är inne i en sån period. Sen har jag inte alltför mkt att blogga om heller. haha.

helgen som var åkte jag iag till pdol. Åkte direkt från jobbet till bussen som tog mig till pite. Yay! Lars va underbar som alltid! Värt! Sen vare en trevlig helg med trevligt folk helt enkelt. Kanske kommer nån bild sen. Not now.

Kom ganska nyss hem från jobbet, eller typ 20 min sen, men jag har suttit o läst bloggar. Sådeså!
Imårn ska jag jobba, sen måste jag nog till stan och köpa nå skor.

Nu håller min duktiga älskling på att laga käk åt oss. Jag vet inte vad han lagar, men det blir nog gott vilket som. Sen ska vi nog se Pacific. Bra serie.

Btw, nu har men än halva veckan gått. Glad jag blir!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar