Sidor

tisdag 26 januari 2010

Helgen

I fredags var Sanna, Lina och Liam hemma i ersmark när jag kom hem från jobbet.. Nice!
Trevligt att träffa Lina ett tag :) Sen skjutsade jag henne, mamma och pappa mot stan.. Sen for jag hem och väntade på att somna så ja kunde gå upp å jobba.. haha..

På lördagskvällen for jag och Hannes på middag hos hans mamma.. Var jättegott.. Mums.. Sen for vi hem och såg friday night lights.. På söndagen jobbade jag, sen ersmarksmiddag följt av johan falk..:)

Sen såg jag en jättehemsk dokumentär.. :( The cove. Se den.. Va jättehemsk, handlade om delfiner och hur dom behandlas.. Grät floder.

Igår jobbade jag, seg dag, lite folk... Varför? va ju faktiskt löning.. kom å ät så tiden går snabbare när jag arbetar :) Inte många dagar kvar nu.. ikväll jobbar jag kväll, sen imårn, torsdag och fredag dag.. Tiden har gått så fort.. särskillt januari.. Ser fram emot januarilönen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar