Sidor

måndag 4 januari 2010

2010

Herregud vad tiden går fort.. känns som det var nyss jag tog studenten, flyttade till oslo, flyttade hem. Och nu äre redan 2010. Crazy.

Fredags, nyårsdagen. Jag var så trött. INTE bakis, både jag och Malin hade varit nyktra på nyår så när vi möttes på Frasses var vi intre bakis, som många andra säkert var, det var nog därför vi hade det så sjukt lugnt.. Ingen som orkade ta sig till jobbet. Men på lördagen var det andra bullar. Fullt ös. Söndagen var det oxå ganska mkt. Jag är så trött hela tiden, det är jobbigt.. Jag vet att det är för jag är lite småsjuk.. Men jag vill inte vara det. Så himla tråkigt och tröttsamt..
På fredag efter jobbet for jag och Malin hem till mig, åt pizza och såg film. Jag var dock inget vidare sällskap för jag var så trött och smygsjuk, men hoppas det gick bra ändå:) Jag hade trevligt, lite sorgset eftersom Malin åkte till Australien på söndagen och innan hon kommer hem så har jag redan åkt till Asia.

Idag slutade jag 15. Det var så skönt.. Segade mig hem och har sett på Americas Next Top Model säsong 10 sen jag kom hem. Ätit lite har ja oxå gjort.

Snart ska jag umgås med min Emma :) Det blir trevligt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar