Sidor

torsdag 17 februari 2011

Onsdag

Skypeade med ida igår :) det va skoj! Såg ju lite hur hon bodde och så oxå ju! Kul att hon ska komma hem i april, den damen brukar ju dock va ganska busy, men nog ska jag hinna boka in henne så jag får umgås me'na!

Idag, jobbade kväll, inte lika kul. Kvällens höjdpunkt var när min kära mor kom förbi en sväng, så då pratade vi lite och jag fick nå kataloger :) håller på kolla på toa- inredning. Sjukt kul ju!!

Kollade nyss på Linns reseblogg. Hon är ju i nya zeeland nu. Sjukt nice för henne. Ska länka till den ju, tror den var: Linn och Julias blogg!! ja , så vare! Så gå in och kolla hur livet leker på andra sidan jorden.

Jaja, nu ska jag krypa till kojs. Är ju en dag imårn oxå!




1 kommentar:

  1. Hihi, vad gullig du ar som lankar! Hoppas du mar bra dar hemma och att jobbet gar bra. Saknar dig Linnie!

    SvaraRadera