Sidor

onsdag 24 februari 2010

Hong kong.

Hong Kong ar en storstad.. daah.. haha men hitills tycker jag det ar den basta storstaden vi varit i.. vet inte varfor.. antar for att det kanns som vi ar mest hemma har, pga av att vi faktiskt ser andra manniskor an kineser.. haha.. men imarn aker vi mot vietnam. Ska bli skont. Har ju somsagt varme nu i hongkong.. men varmare ska det bli och det langtar vi efter na sa grymt :)

Haha.. min blogg lever igen.. rolig kommentar kakan. O det gor den, far se hur mkt och hur lange.. pa resdagboken kan jag ju faktiskt skriva vara bokstaver aao.. som ja inte kan har..

men nu ar jag arg pa resdagboken. tar saaaaaaaaaaaaaa lang tid att ladda upp bilder juu!

Nu borjar jag bli hungrig. vill att det ska bli morkt och kvall sa jag och hannes kan dra ut pa stan igen :) Nu tror jag han vilar.. for han forsvann fran datorn breve mig.. hmm..

so long!

2 kommentarer:

  1. Nice med Hong Kong! Har varit utan internet ett tag så har inte kunnat kolla resedagboken men jag får mail varje gång du skriver. Ska läsa snart! Hoppas ni har det bra, vill se bilder från Vietnam sen.
    Lus

    SvaraRadera
  2. Puss! Saknar dig på frasses! (Och i festsammanhang förstås ;))
    Jag är sjukt avundsjuk på dig som är ute på äventyr! :O

    SvaraRadera