Sidor

söndag 27 mars 2011

Söndag

Hejhej hallå!
Idag har jag och Hannes varit barnvakter åt Liam. Det var roligt, men nu är jag lite trött:) Vi var här hemma hela dagen tills vid fyrasnåret åkte vi till Inger och Greger och drack lite kaffe och fikade. Sen väntade vi tills Sanna slutade så att hon skulle få tillbaka sin lilla älskling.

Nu är jag hemma, ser Two and a half men och är hungrig. Men vet inte vad jag vill äta till middag, så det är ju ett dilemma. Inte roligt att vara hungrig men inte sugen på ngt :(

Jag tänkte på en sak...jag vill...
  • att Sofie ska komma hem! Så lång resa om man ska hälsa på, och inte helt gratis heller :S (tur att hon kommer hem i sommar iaf)
  • Att Linn kommer hem från sin resa runt världen (typ bara några veckor kvar, men ändå!)
  • Att Sofia kommer hem från sin resa runt världen (roligt att hon reser, men jag vill att hon ska vara här i ume ju:) hihi)
  • Att Ida ska flytta hem från Norge till Ume! Man får ju typ aldrig träffa den damen ju! 
  • Att Kristofer ska flytta till Umeå (vore inte det great juuu :D )
  • Att Johanna ska flytta hem från huvudstaden (Hon flyttade ju precis, men kom hem ist!)
  • Att Lina ska flytta hem (hon bor oxå såå himla långt bort ju, allt nedanför sundsvall är faktiskt långt från Umeå!)
Det var väll inte för mkt begärt :)

Nej nu måste jag äta. Jag dööör ju! Min mage håller på skrika på mig!
Later!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar